loading...
تـــرفندیا|مرکز ترفند، بازی، اپ
محمدحسین بازدید : 38 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

قاسم حدادی‌فر

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد که خداحافظی‌اش از تیم ملی به دلایل شخصی بوده و ربطی به دستیار سرمربی تیم ملی ندارد.

 به گزارش ورزش11، قاسم حدادی‌فر روز گذشته به صورت رسمی از بازی در تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد تا تمام تمرکزش را روی بازی‌های باشگاهی بگذارد.هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از فینال جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات در جلسه‌ای که با کی‌روش داشت اعلام کرد به دلایل شخصی می‌خواهد از بازی در تیم ملی انصراف بدهد.

حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی، قهرمانی در جام حذفی، حضورش در پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

تسنیم: چه شد که تصمیم گرفتی از تیم ملی خداحافظی کنی؟

بعد از فینال جام حذفی با مترجم کی‌روش تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم از تیم ملی خداحافظی کنم. این صحبت من از طریق قاسمی به کی‌روش رسید و او هم در کمال حرفه‌ای گری با این مسئله برخورد کرد.

تسنیم: یعنی کی‌روش با خداحافظی تو موافقت کرد؟

کی‌روش به من گفت فعلاً استراحت کنم و یک ماهی دور از این فضا باشم تا بعد از آن تصمیم‌گیری کنم.

تسنیم: روز گذشته دلایل مختلفی برای خداحافظی تو مطرح شد، مثل خستگی ...

اصلاً این مسئله درست نیست و من به خاطر دلایل شخصی این تصمیم را گرفته‌ام.

تسنیم: اما یکی از روزنامه‌ها گفته بود به خاطر دستیار کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کردی.

واقعاً این حرف‌ها صحت ندارد، من از دست کسی ناراحت نیستم و به خاطر دلایل شخصی از تیم ملی خداحافظی کردم.

تسنیم: بعد از خداحافظی از تیم ملی خیلی‌ها شرایط تو را با شرایط محرم نویدکیا مقایسه کردند...

این مقایسه اصلاً درست نیست، نویدکیا یکی از بزرگان فوتبال اصفهان است و دوست ندارم چنین مقایسه‌‌ای صورت بگیرد. تا چند روز آینده دلایل خداحافظی از تیم ملی را می‌گویم تا دیگر این حواشی وجود نداشته باشد.

تسنیم: کمی هم در مورد قهرمانی در جام حذفی صحبت کن.

واقعیت این است که وقتی نفت به ما گل زد فکر نمی‌کردم که بتوانیم به سرعت به بازی برگشته و دو گل به این تیم بزنیم. فقط خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این پیروزی نقش کوچکی داشته باشم و در فینال جام حذفی بهترین بازیکن زمین شوم.خوشبختانه امسال، سال خوبی برای من و ذوب‌آهن بود. اول فصل کمی دچار مشکل شده بودیم و خوب نتیجه نمی‌گرفتیم اما بعد از آن توانستیم به روزهای خوب خود برگردیم و قهرمان جام حذفی شویم.

تسنیم: فصل بعد هم در ذوب‌آهن می‌مانی؟

ما تازه قهرمان جام حذفی شده‌ایم و وقت برای فکر کردن زیاد است. باید ببینم قسمتم چه می‌شود، در فصول گذشته چند بار می‌خواستم از ذوب‌آهن جدا شوم اما در دقایق آخر   ماندنی شدم.

تسنیم: داستان حضورت در پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود، بالاخره پرسپولیسی می‌شوی؟

پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که هواداران زیادی دارد، چند سال است هواداران پرسپولیس من را شرمنده خودشان می‌کنند و برایم سنگ تمام می‌گذارند. واقعاً دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم چون به نوعی پرسپولیسی هم هستم اما از طرفی به ذوب‌آهن هم علاقه دارم، بالاخره باید ببینم شرایط چطور می‌شود. در کل اگر پیشنهادی از پرسپولیس برسد حتماً به آن فکر می‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با راه اندازی واتساپ سایت موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2188
  • کل نظرات : 187
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 301
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 10,180
  • بازدید سال : 41,787
  • بازدید کلی : 191,260
  • فــوتــبال خــبر