loading...
تـــرفندیا|مرکز ترفند، بازی، اپ
محمدحسین بازدید : 35 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

لوگو باشگاه استقلال

مدیرعامل پیشین استقلال گفت در لیست افرادی که قرار است به عضویت هیئت مدیره استقلال درآیند قرار دارد اما هنوز این مسئله قطعی نشده است.

به گزارش ورزش 11، عباس کردنوری، درباره اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های عضویت در هیئت مدیره استقلال است، اظهار داشت: من در لیست افرادی که قرار است به عضویت هیئت مدیره استقلال درآیند قرار دارم اما هنوز این مسئله قطعی نشده است. این مسئله را تایید می‌کنم که کاندیدای عضویت در هیئت مدیره هستم اما در گزینش آخر باید تصمیم گرفته شود چه کسانی عضو هیئت مدیره شوند.

وی افزود: اگر انتخاب شدم، نشاندهنده این است که آدم مفیدی هستم و در غیر این صورت به این معنا است که دیگران مفید هستند.

مدیر عامل پیشین استقلال که با انتخاب بهرام افشارزاده عضو کمیته معرفی سرمربی فصل آینده استقلال نیز است، در خصوص مذاکره استقلال با علیرضا منصوریان گفت: صحبت‌هایی در این زمینه شده است. هم منصوریان صحبت‌های خود را انجام داده و هم باشگاه استقلال و باید تا روز شنبه و حداکثر تا یکشنبه هفته پیش‌رو نتیجه نهایی اعلام شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با راه اندازی واتساپ سایت موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2188
  • کل نظرات : 187
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 301
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 10,141
  • بازدید سال : 41,748
  • بازدید کلی : 191,221
  • فــوتــبال خــبر